H επιστροφή και η αντικατάσταση των προϊόντων που έχετε προμηθευτεί από εμάς γίνονται στις εξής περιπτώσεις:
1) Αν κάποιο κόσμημα παρουσιάσει κάποιο κατασκευαστικό πρόβλημα τότε η εταιρεία μας το αντικαθιστά χωρίς επιβάρυνση.
2) Αν υπάρχει ζημιά που έχει προκληθεί από φυσιολογική φθορά , η εταιρεία μας αναλαμβάνει την επιδιόρθωση σε τιμή κόστους αφού έχει προηγηθεί ενημέρωση στον πελάτη.
3) Αν κάποιο κόσμημα από την παραγγελία του πελάτη δεν τον ικανοποιεί απόλυτα , σε συνεννόηση με την εταιρεία μας, μπορεί να επιστραφεί εντός 10 ημερών και να αντικατασταθεί από κάποιο άλλο, αρκεί να μην έχουν αφαιρεθεί τα καρτελάκια.
Για οποιαδήποτε περίπτωση, θα πρέπει να επιλεχθεί courier που να συνεργάζεται με την εταιρεία μας.